Únor 2014

6. týden

9. února 2014 v 18:11 | eL• |  Váha a míry
Váha - 61,8 kg
Míry - 89-76-101

Míry zůstávají podobné, ale váha se zase pohnula o kousíček níže. Aspoň něco.



Všechno špatně

8. února 2014 v 19:31 | eL• |  Myšlenky
Nemám už chut hubnout. Hlavně nemám pro koho. Snažím se pro něj, abych se mu líbila a on to takhle zahodí. Nebudu mít na to peníze. Myslím, že budu ráda, když vyjdu na každý den s rohlíkem. Hajzl. Nesnáším ho.
Všichni jsou stejní, stejně nadržení a jak vidí kozy, zatmí se jim před očima a všechno ostatní nedává smysl.
Jsem smutná. Nemá to cenu.

Kruhový trénink

6. února 2014 v 23:28 | eL•
... anebo prostě "kruháč". Přesně tohle jsem dnes absolvovala. Úspěšně? Snad ano. To poznám zítra, jak moc mě budou bolet svaly. Jsou to necelé dvě hodinky, co jsem docvičila, a už strašně cítím zadní část stehen. Zítra to bude ještě něco! Pokud vůbec vstanu. :)



Jde o druh cvičení, které se zaměřuje jak na kardio, tak posilovací cviky. My měli asi 25 stanovišť, na kterých jsme se postupně po 50 vteřinách střídali. Tím, jak neustále měníte cviky, vám to cvičení neskutečně rychle uteče, a to vše za doprovodu dynamické hudby. Bylo to na 90 minut, ale tím, jak nám trenér popisoval a názorně předváděl každý cvik na všech stanovištích, jsme dohromady cvičili něco přes hoďku (i se strečinkem). Posiluje se vlastně celé tělo - nohy, ruce, břicho, záda... prý i svaly, o kterých člověk ani netuší, že je má. :)


Já bych to trochu přirovnala k Jillian - časté měnění posilovacích cviků střídané kardiem. Přesně takhle mě to baví, a tak jsem se na konci "hodiny" ihned zapsala na příští týden. Už teď se těším!

5.2.2014

5. února 2014 v 18:38 | eL• |  Jídelníček
8.45 - 2 plátky slunečnicového chleba namazaný jihočeským máslem Madeta (mňam!), šunka, cherry rajčátka, kousek salátové okurky

10.45 - 2 mandarinky

12.15 - francouzské brambory

15.30 - 2 ks knäckebrotu, cottage

18.45 - 2 ks knäckebrotu, máslo Madeta, šunka, kousek salátové okurky

Pohyb: Dnes žádný, ale zítra napravím. Čeká mě "kruháč" (kruhový trénink), který bude trvat cca hodinu a půl. Asi omdlím.

Jinak musím konstatovat, že když jsem si dneska šáhla na zadek, tak mi přišel menší. Juhůůů!


4.2.2014

4. února 2014 v 20:54 | eL• |  Jídelníček
8.45 - ovesná kaše s musli

11.15 - musli tyčinka, 1 mandarinka

13.00 - 2 mini suchary, 1 tvarohový koláček

16.00 - 1 bílý jogurt

19.00 - 2 knackebroty s malem Madeta, šunka, cherry rajčátka a pár koleček salátové okurky + ujídání při vaření večeře :D

Pohyb: eliptical 30 minut // nevím, jestli to stačí...



Až na ten oběd jsem spokojená. Měla jsem sice uvařeno, ale byl to vepřový řízek napřírodno s hranolkami na přání přítele. No a já na to nějak neměla chuť, tak jsem si řekla, že si vystačím s těmi suchary.
No a kolegyně, potvora, mi vnutila ten svůj koláček. Taky hubne. Ale zřejmě se řídí heslem: KDYŽ CHCEŠ VYPADAT HUBENĚJŠÍ, POMOZ ZTLOUSTNOUT LIDEM VE SVÉM OKOLÍ! :)

The biggest loser

3. února 2014 v 20:30 | eL• |  Videa
Tohle je pecka.
Pořad, který z loserů dělá hvězdy. Alespoň hvězdy ze svého pohledu a pohledu rodiny. Kdo dokáže během pár týdnů udělat takový pokrok, je hvězda.
Jde o to reality show, ve které tlouštíci opouštějí svůj dosavadní život a své rodiny, aby během několika málo týdnů pod odborným vedením dokázali to, o co se již sami nesčetněkrát pokoušeli. Mají můj obdiv.
No, koukněte se sami. Já doporučuji toho pána od 41. minuty. :)



Respekt! :)

Prasečí víkend

2. února 2014 v 18:13 | eL• |  Mé poznatky
No, za tenhle víkend raději ani nebudu psát jídelníček, neboť to není nic, čím bych se mohla chlubit, natož někoho třeba inspirovat! Shrnu to asi takhle - k snídani sladké lívanečky, k obědu a večeři knedlíky plněné uzeným masem, v neděli k obědu kuře s bramborama a na závěr sladká tečka - zákusek.

V neděli chodím na obědy k babičce a kdybych něco odmítla, byla by fakt smutná. Takže i ten zákusek jsem snědla, ačkoliv jsem na něj neměla ani chuť. Ale je to přece babička. A já to zase vyběhám, ne? :)

Ale musím se teda přiznat, že dneska se mi do cvičení vůbec nechtělo. Však jsem se taky musela dlouho přemlouvat. Snažila jsem se nalhat sama sobě, jak jsem unavená, jak mě bolí záda, dokonce že mi trochu začínají bolesti hlavy a v TV nedávají nic tak moc zajímavého, že by mě u toho cvičit bavilo.

Nazdárek! Asi vás miluji, slečno!


A když mi K. řekl: "Tak necvič, když je ti blbě...", tak jsem si řekla - přece se nebudu válet u PC, když pro sebe můžu něco udělat... takže ten pocit, kdy já jsem se potila na tom elipticalu na zátěži č. 5 (doposud nejvyšší, co jsem si kdy na tom nastavila) a K. se ládoval těmi knedlíky s uzeným, byl k nezaplacení. Dal by se přirovnat k takové menší výhře.

Pak jsem si dala pár cviků na břicho a následovala zasloužená sprcha. Ta sprcha je o dost lepší a víc si ji vychutnáte, pokud jste totálně propotili triko, než když si něco jen tak hala bala odcvičíte, jen abyste měli pro dnešek splněno.


Prostě to miluju.

5. týden

2. února 2014 v 9:32 | eL• |  Váha a míry
Váha: 62,5 kg
Míry: 91-76-100

Oproti minulému týdnu je to skoro stejné, akorát mám o 0,5 kg více. Přičítám to tomu, že přišly mé dny, člověk je pak takový nafouknutější a zavodněnější, takže to neřeším. :)
Míry zůstávají stejné, akorát v pase ubyl 1 cm.
Od příštího týdne s kamarádkou začínáme chodit na kruhový trénink, tak jsem ráda - bude to zase trošku změna oproti elipticalu, který mě sice baví, ale je to pořád to samé. A až se oteplí, chci chodit zase běhat.
A možná, možnááá... zkusím tu Jillian. Ale na to se budu muset opravdu odhodlat, protože cvičit každý den? To je pro mě něco nepředstavitelného. Uvidím.


Lívanečky s javorovým sirupem

1. února 2014 v 9:54 | eL• |  Recepty
K dnešní snídani jsem si chtěla udělat něco sladkého, ale rychlého. Padlo to na lívanečky. Tady je recept, který jsem kdysi našla někde na netu, a teď už je dělám jen takto. :)

Ingredience

200 g polohrubé mouky
300 ml mléka
1 vejce + 1 žloutek
sůl
1/2 kypřícího prášku do pečiva
15 g másla (rozpuštěného)
javorový sirup
olej

Postup

Do mísy dáme mouku, špetku soli a 1/2 kypřícího prášku. Vše smícháme a přidáme vejce + žloutek. Opět promícháme. Přilijeme 150 ml mléka, poté přidáme rozpuštěné máslo a dolijeme zbytkem mléka. Nyní máme těsto na lívanečky. Necháme chvilku odpočinout.

Na pánvi (já mám přímo pánev na lívance - je to rychlejší a jednodušší) si připravíme olej a můžeme smažit. Lívanečky se trochu nafouknou díky kypřícímu prášku.

Naservírujeme na sebe a přelijeme lžící javorového sirupu. Já ještě lehce zaprášila moučkovým cukrem a přidala čokoládovou posypku. Ať to není takové dietní, že. :)