25.1.2014

25. ledna 2014 v 19:00 | eL• |  Jídelníček
8.45 - 2 krajíce celozrnného slunečnicového chleba, Jihočeské máslo, 3 plátky kuřecí šunky, 2 plátky sýru Madeland light, 2 ředkvičky

11.10 - 1 bílý jogurt, hrstka müsli

12.45 - rizoto

15.00 - 3 mini houstičky grahamové křupavé, cottage letní zelenina

19.00 - 2 plátky Knäckebrotu, cottage letní zelenina, šopský salát

Dnes jen relax. :D Můžu do pohybové aktivity započítat 2 km svižné chůze? :D
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Natty Natty | Web | 26. ledna 2014 v 7:29 | Reagovat

Ahojky eL, 15 kg př isvé výšce je dost, možná by stačilo polovic, aby ses nedostala do tabulky "podvýživy". Vzhledem k tomu, že jsi už shodila 4 kg, tak máš určitě pěkný pocit. Jest-li ti můžu poradit, přidej do jídelníčku více zeleniny a ovoce a také pohybu. Ovoce si dopřávej do oběda, zeleninu odpoledne a večer. Pěkně zasytí a upraví vyměšování. ;-) 15 kg je práce na 4 - 5 měsíců, pokud chceš hubnout zdravě. Tak držím palečky k tvému odhodlání a ten krejčovský metr si kup, je lepší než váha a ještě lepší je koupit si o číslo menší kalhoty a snažit se do nic dostat. :D Pěknou neděli a děkuji za komentík.

2 eL• eL• | Web | 26. ledna 2014 v 8:45 | Reagovat

Děkuji! :) Jednou jsem zhubla na 52 kg (bylo to ale nezdravě, stresem - samozřejmě jojo efekt se dostavil), a to jsem byla se svou váhou spokojená. Chtěla bych toho zase docílit. Děkuji za cenné rady. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama